Keolis start proef met Service Medewerkers op station Enschede, Hengelo en Zwolle

Vanaf maandag 9 augustus, start Keolis een proef met Service Medewerkers op de stations Enschede, Hengelo en Zwolle. Tijdens de proef is er op werkdagen van 07:15 tot 19:15 uur, op zaterdagen van 08:15 tot 20:15 uur en op zondagen van 09:15 tot 21:15 uur een Service Medewerker van Keolis aanwezig op het station. Zij zijn er om reizigers persoonlijk te woord te staan en hen zo goed en prettig mogelijk op weg te helpen.

Persoonlijk contact op het station
De Service Medewerkers van Keolis zijn er voor de reizigers. Zij zijn alle dagen aanwezig op vaste tijden op het station en helpen reizigers op weg met reisinformatie en reisbegeleiding. De Service Medewerkers zijn te herkennen aan het blauwe Keolis uniform en staan op het perron waar de Keolis Blauwnet treinen rijden, bij de in- en uitcheckpalen of kaartautomaat. Vragen over in- en uitchecken, een overstap of verloren voorwerpen worden voortaan persoonlijk op het station beantwoord. Hiermee wil Keolis de service voor de reiziger verder uitbreiden en de reisbeleving nog prettiger maken.

Drie grootste stations
Er is vanaf vandaag een Service Medewerker aanwezig op station Enschede, Hengelo en Zwolle. Dit zijn de drie grootste stations van de treintrajecten van Keolis Blauwnet. Doordat er voortaan een Service Medewerker op deze stations aanwezig is, kan 93% van de reizigers hun vraag persoonlijk stellen aan een medewerker van Keolis. Reizigers die niet via deze stations reizen, kunnen hun vraag in de trein stellen aan de Medewerkers Service & Veiligheid of via de klantenservice van Keolis.

Na afloop van de proef bekijkt Keolis of de service een meerwaarde heeft voor reizigers en of de Service Medewerkers een vaste plek krijgen op de stations. Meer informatie is te vinden op keolisblauwnet.nl/service.